Samodzielnie, a może w grupie czy z trenerem? Trudno jest odpowiedzieć na pytanie, jaki rodzaj sportu jest najlepszy. W końcu wiele zależy w tym względzie od naszych predyspozycji. Niektórzy za najlepszą aktywność fizyczną uważają gry zespołowe, za to inni cenią na przykład samotną wspinaczkę. Jednak warto się czasem przemóc i spróbować czegoś innego, ponieważ ma to swoje zalety.

Sport to zdrowie, jednak warto pamiętać o tym, że liczy się przede wszystkim dobra zabawa. Aktywność fizyczna bardzo szybko uzależnia i może być to bardzo korzystne nie tylko dla naszego organizmu, ale również dla naszego życia towarzyskiego. Wśród ćwiczących na takich zajęciach, jak zumba czy aerobik, bardzo łatwo jest znaleźć nowych znajomych, dlatego warto postawić właśnie na to, a nie na przymusowe uzyskiwanie wyników.

Jazda na rowerze to prawdziwa przyjemność, zwłaszcza wtedy, kiedy w okolicy jest wiele miejsc, po których można podróżować bezpiecznie. W miastach powstaje coraz więcej ścieżek rowerowych, dlatego ta forma aktywności – zwłaszcza latem – jest coraz bardziej lubiana przez wiele osób.

Zumba jest odmianą aerobiku. Mogę zagwarantować, że pokochają ją osoby, które uwielbiają taniec i dobrą zabawę. Na zajęciach tego typu nie jest konieczne sztywne przestrzeganie kroków, jak w przypadku tradycyjnego aerobiku. Dlatego wielu osobom ta forma aktywności wydaje się o wiele bardziej atrakcyjna.

W czasie wykonywania ćwiczeń mogą pojawić się różne dolegliwości. Jeśli aktywność ma być głównie sposobem na poprawę samopoczucia, łatwo można im zapobiec.

Wspomaganie treningu poprzez łykanie odpowiednich suplementów w przypadku amatorskiej aktywności nieco mija się z celem. W końcu nie chodzi tutaj o niebywałe osiągnięcia, a jedynie o poprawę kondycji i samopoczucia. Warto o tym pamiętać, mijając na półkach przeróżne preparaty.

Choć przy próbie osiągania doskonałej sylwetki liczy się nie tylko aktywność, to jednak warto na nią postawić. Same diety rzadko wystarczają, by naprawdę i na długo uzyskać dobrą wagę. Ponadto sport, taki jak na przykład bieganie, to coś więcej niż sposób osiągnięcia celu – to cel sam w sobie.

Ubranie do biegania na samym początku powinno być w miarę lekkie, ale nie ma jeszcze potrzeby inwestowania w specjalną bieliznę termoaktywną. To można zrobić potem – gdy treningi zaczną być naprawdę intensywne. W specjalną odzież warto zaopatrzyć się zwłaszcza zimą, ponieważ jest ona lekka, a jednocześnie ciepła. Także bieganie i jazda na rowerze w ulewnym deszczu wymaga sportowej kurtki. Jednak zanim się na nie zdecydujemy, warto sprawdzić, c...

Na schudnięcie nie ma jednej recepty – na każdą osobę będzie działać coś innego. Bieganie i inna aktywność fizyczna może być jednak doskonałym środkiem – w końcu wszystkie one ułatwiają spalanie kalorii.

Wydaje się, że do biegania niezbędne są wyłącznie dobre buty i trochę wolnego czasu. Przydałoby się również nieco chęci i silnej woli, ponieważ codzienne bieganie o tej samej porze, szczególnie przy nieco gorszej pogodzie, potrafi dać w kość. Jak można przygotować się do treningu, by się szybko nie zniechęcić?

Samodzielnie czy w grupie? Jak najlepiej trenować
Blog /

Samodzielnie, a może w grupie czy z trenerem? Trudno jest odpowiedzieć na pytanie, jaki rodzaj sportu jest najlepszy. W końcu wiele zależy w tym względzie od naszych predyspozycji. Niektórzy za najlepszą aktywność fizyczną uważają gry zespołowe, za to inni cenią na przykład samotną wspinaczkę. Jednak warto się czasem przemóc i spróbować czegoś innego, ponieważ ma to swoje zalety.

Sport to zdrowie – czy na pewno?
Blog /

Sport to zdrowie, jednak warto pamiętać o tym, że liczy się przede wszystkim dobra zabawa. Aktywność fizyczna bardzo szybko uzależnia i może być to bardzo korzystne nie tylko dla naszego organizmu, ale również dla naszego życia towarzyskiego. Wśród ćwiczących na takich zajęciach, jak zumba czy aerobik, bardzo łatwo jest znaleźć nowych znajomych, dlatego warto postawić właśnie na to, a nie na przymusowe uzyskiwanie wyników.

Jazda na rowerze – o czym należy pamiętać
Blog /

Jazda na rowerze to prawdziwa przyjemność, zwłaszcza wtedy, kiedy w okolicy jest wiele miejsc, po których można podróżować bezpiecznie. W miastach powstaje coraz więcej ścieżek rowerowych, dlatego ta forma aktywności – zwłaszcza latem – jest coraz bardziej lubiana przez wiele osób.

Zumba czy aerobik
Blog /

Zumba jest odmianą aerobiku. Mogę zagwarantować, że pokochają ją osoby, które uwielbiają taniec i dobrą zabawę. Na zajęciach tego typu nie jest konieczne sztywne przestrzeganie kroków, jak w przypadku tradycyjnego aerobiku. Dlatego wielu osobom ta forma aktywności wydaje się o wiele bardziej atrakcyjna.

Jak przygotować się do biegania?
Blog /

W czasie wykonywania ćwiczeń mogą pojawić się różne dolegliwości. Jeśli aktywność ma być głównie sposobem na poprawę samopoczucia, łatwo można im zapobiec.

Suplementy w treningu początkujących
Blog /

Wspomaganie treningu poprzez łykanie odpowiednich suplementów w przypadku amatorskiej aktywności nieco mija się z celem. W końcu nie chodzi tutaj o niebywałe osiągnięcia, a jedynie o poprawę kondycji i samopoczucia. Warto o tym pamiętać, mijając na półkach przeróżne preparaty.

Deszcz i słońce, jak ubrać się na trening?
Blog /

Ubranie do biegania na samym początku powinno być w miarę lekkie, ale nie ma jeszcze potrzeby inwestowania w specjalną bieliznę termoaktywną. To można zrobić potem – gdy treningi zaczną być naprawdę intensywne. W specjalną odzież warto zaopatrzyć się zwłaszcza zimą, ponieważ jest ona lekka, a jednocześnie ciepła. Także bieganie i jazda na rowerze w ulewnym deszczu wymaga sportowej kurtki. Jednak zanim się na nie zdecydujemy, warto sp...

Jak biegać, aby schudnąć?
Blog /

Na schudnięcie nie ma jednej recepty – na każdą osobę będzie działać coś innego. Bieganie i inna aktywność fizyczna może być jednak doskonałym środkiem – w końcu wszystkie one ułatwiają spalanie kalorii.

Co jest potrzebne, by zacząć być aktywnym
Blog /

Wydaje się, że do biegania niezbędne są wyłącznie dobre buty i trochę wolnego czasu. Przydałoby się również nieco chęci i silnej woli, ponieważ codzienne bieganie o tej samej porze, szczególnie przy nieco gorszej pogodzie, potrafi dać w kość. Jak można przygotować się do treningu, by się szybko nie zniechęcić?